به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، علی تقی‌زاده بعدازظهر دوشنبه در اختتامیه مسابقات مینی فوتبال «جام پرچم» بانوان اظهار کرد: تیم مینی فوتبال بانوان پارس‌آباد برای حضور در مسابقات کشوری به فدراسیون ورزش روستایی معرفی می‌شوند.

وی با بیان اینکه این مسابقات با شرکت ۸۵ تیم در شهرستان‌های اردبیل، پارس آباد، بیله سوار، اصلاندوز، خلخال، مشگین‌شهر و نمین برگزار شد، افزود: در پایان این مسابقات تیم‌های پارس آباد، نمین و خلخال به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

رئیس هیأت ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی استان اردبیل با اشاره به برگزاری این مسابقه در سالن ورزشی شهید رجایی اردبیل به صورت حذفی خاطر نشان کرد: از استان اردبیل در مسابقات مینی فوتبال «جام پرچم» در مجموع ۸٠٠ تیم روستایی و عشایری در سامانه جام پرچم ثبت نام کرده بودند.

تقی‌زاده بیان کرد: پس از آمایش و راستی‌آزمایی تیم‌ها ۳٠۵ تیم در بخش آقایان و ۸۵ تیم در بخش بانوان در شهرستان‌های مختلف با هم به رقابت پرداختند که در پایان ۱۲ تیم آقایان و هفت تیم بانوان به مرحله استانی راه یافتند.

وی تصریح کرد: استان اردبیل به لحاظ ثبت‌نام در مسابقات کشوری مینی فوتبال جام پرچم ویژه روستاییان و عشایر در بین ۱۲ استان برتر کشور قرار دارد.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

منبع: مهر

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.