به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، اولین دوره مسابقات خانه‌های ورزش روستایی استان اردبیل (جام یاریگران زندگی) با شرکت بیش از ۱۰۰ ورزشکار از ۱۲ شهرستان در چهار رشته ورزشی تنیس روی میز، شطرنج، دارت و دو و میدانی در مجموعه ورزشی تختی اردبیل برگزار شد.
بر این اساس در بخش آقایان و در رشته ورزشی دو میدانی و در ماده ۱۸۰۰ متر، ولی مولایی از شهرستان نمین اول، ودود جوان از شهرستان اردبیل دوم و امیرمهدی دانشیان از شهرستان نیر سوم شدند.
همچنین در رشته ورزشی دارت علی عباس زاده از شهرستان اردبیل قهرمان، سیدمهدی سعیدی از شهرستان خلخال نایب قهرمان و پوریا سلیمی از شهرستان پارس آباد و اسماعیل حقی از شهرستان سرعین به طور مشترک سوم شدند.
در رشته ورزشی تنیس روی میز امیرحسین پوراصغری از شهرستان اردبیل در جایگاه نخست قرار گرفت، وحید شهبازی از شهرستان کوثر رتبه دوم را کسب کرد و الشن فهیمی از شهرستان پارس آباد و محمد محمدزاده از شهرستان نمین به طور مشترک در جایگاه سوم قرار گرفتند.
بر اساس این گزارش در رشته ورزشی شطرنج، اکبر فریدون زاده از شهرستان اردبیل، مهدی فکری از شهرستان کوثر و امیررضا طالب پور از شهرستان خلخال به ترتیب موفق به کسب عناوین اول تا سوم شدند.
همچنین در بخش بانوان این رقابت‌ها و در رشته ورزشی دو و میدانی و در ماده ۸۰۰ متر، سیما عبدالهی از شهرستان اردبیل اول، خدیجه پیرزاده از شهرستان مشگین شهر دوم و لیلا مغانلو از شهرستان پارس آباد سوم شدند.
در رشته ورزشی دارت آرزو پهناور از شهرستان اردبیل قهرمان، دیانا فاطمی از شهرستان خلخال نایب قهرمان و مونا فرشید از شهرستان کوثر سوم شدند.
همچنین در رشته ورزشی تنیس روی میز فاطمه عسگری از شهرستان خلخال، اسرا قلی زاده از شهرستان اردبیل و پرنیا ایمانی از شهرستان بیله سوار به ترتیب اول تا سوم شدند.
در رشته ورزشی شطرنج آیسان پور وکیلی از شهرستان اردبیل مقام اول، مریم کریمی از شهرستان نمین مقام دوم و اعظم سرباز از شهرستان پارس آباد مقام سوم را کسب کردند.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

منبع: خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.