به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، دکترانسیه خزعلی؛معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده، در نشست کارگروه عفاف و حجاب که صبح امروز در محل این معاونت تشکیل شد اظهار کرد: اگر در مباحث فرهنگی و تبیین باورها و ارزش ها برای نسل جدید دنبال نتیجه مطلوب هستیم،باید فکر و شیوه عمل های شایسته تری را به کار گرفت.
دکتر خزعلی افزود: فطرت انسانها نیل به پاکی دارد و جهان تشنه و خواهان الگوی سوم زن است، اما اگر گاهی مشاهده می شود که اقدامات نتیجه بخش نیست، بدلیل به کار گرفتن روش های نامتناسب با فطرت بشری است.
وی با اشاره به سفر اخیر ازبکستان و گفتگو با بانوان حاکمیتی این کشور خاطر نشان کرد:مقامات ازبکستان اظهار نمودند باتوجه به اینکه تا چندسال پیش حجاب در این کشور ممنوع بوده، تصور بر این بود که اگر داشتن حجاب آزاد شود، نهایتا ۱۰الی ۱۵ درصد بانوان حجاب را انتخاب کنند، اما در کمال تعجب شاهدحجاب ۶۰ درصدی بانوان دانشگاهی بودیم و این نشانه تشنه بودن جهان به الگوی زندگی فطری زن است.
گفتنی است جلسه کارگروه عفاف و حجاب، با حضور تعدادی از فعالین مردمی و مسئولین این حوزه، همزمان با هفته خانواده و در آستانه روز ملی عفاف و حجاب تشکیل شد، این کارگاه در طول سال نیز فعال بوده و جلسات مختلفی را با همکاری وزارت کشور و سایر فعالین فرهنگی برگزار نموده است.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

منبع: روابط عمومی معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.