به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، در آیین افتتاحیه نخستین لیگ کشوری دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان که در سالن رضازاده اردبیل برگزار شد، حسین محسنی، سرپرست مدیریت امورپردیس های استان اردبیل با بیان اینکه این رویداد ورزشی در ارتقای سلامت جسمی و روحی دانشجو معلمان مهم است ادامه داد: لیگ کشوری دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان کشور در راستای کنگره سه هزار و ۴۰۰ شهید استان اردبیل برگزار می‌شود.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره یک هزار و ۲۰۰ دانشجو معلم شهید سراسر کشور اضافه کرد: امروز در سایه سار ایثار شهدا، کشور ایران در بالاترین مرتبه از اقتدار و صلابت در مجامع بین‌المللی و جهانی است.

سیدرفیع شفا بخش، مدیر کل تربیت بدنی دانشگاه فرهنگیان نیز گفت: برای اولین بار لیگ فوتسال پسران و والیبال دختران به میزبانی اردبیل و در مدت ۲ هفته برگزار می شود که در مرحله درون پردیسی هفت هزار دانشجو در قالب ۷۰۰ تیم به رقابت پرداختند که از بین این تیم ها ۳۱ تیم در رشته فوتسال ویژه پسران و ۲۴ تیم نیز در رشته والیبال دختران به مرحله کشوری راه یافتند تا در این رویداد حضور پیدا کنند.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

منبع: خبرگزاری صدا و سیمای مرکز اردبیل

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.