به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی  بانوی کوثر، آیت‌الله سیدحسن عاملی بعدازظهر یکشنبه در نشست با دانش‌آموزان مجتمع آموزشی جعفر اسلامی در اردبیل اظهار کرد: آموزش و پرورش شرف و عزت ما است و ما پیشرفت و حفظ تمامیت ارضی را در سایه هوشیاری نسل آینده شاهد خواهیم بود.

وی از دانش‌آموزان خواست؛ خود را به سه عنصر علم، اخلاق و بصیرت مجهز کنند چرا که بهترین راه خدمت به کشور تولید علم و دانش است.

امام جمعه اردبیل افزود: ما امروز بیش از هر زمان دیگری به پیشرفت علمی نیاز داریم و دانش‌آموزان آرمانی ما می‌توانند بسترساز این رشد علمی باشند.

عاملی ادامه داد: برای اینکه پابه‌پای تحولات دنیا حرکت کنیم دانش‌آموزان و دانشجویان ما باید در کنار آراستگی اعتقادی و اخلاقی در ساحت علم تلاش جدی انجام دهند.

وی ادامه داد: معلمان باید مبانی اعتقادی و اخلاقی را در کنار واهمه قدسی و کفو نفس به نسل‌های آینده انتقال داده و به آراستگی بیشتر نوجوانان و جوانان به این زینت‌های ارزشی کمک کنند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان اردبیل بصیرت را مسأله‌ای مهم توصیف و تصریح کرد: بیش از ۲۰۰ کانال معاند فارسی زبان بالای سر ما هر لحظه و ثانیه بذر نفرت در قلب جوانان و نوجوانان ما می‌کارند که در چنین شرایطی هم در بین خانواده‌ها و هم مدارس باید بصیرت دانش‌آموزان را اعتلا بخشیم.

عاملی بیان کرد: در روزهای گذشته همین کانال‌ها با پخش خبر دروغین و پروژه کشته‌سازی دانش‌آموز اردبیلی سعی کردند تا تبلیغات مسمومی را به راه اندازند که باید بیش از گذشته به هوش باشیم.

وی افزود: انتشار این خبر دروغ افتضاح بزرگ برای شبکه‌های معاند بوده و مردم با بصیرت اردبیل به خوبی فهمیدند که ماهیت این حرکت‌ها خباثت‌آمیز است.

عاملی اظهار کرد: برای پیروزی در این جنگ روحی و روانی ما به عنصر بصیرت و آگاهی نیاز داریم تا بتوانیم حق و باطل را به شایستگی تشخیص دهیم.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.