به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر،حامد علامتی مسئول هماهنگی برگزاری نماز عید قربان  نیز در این مراسم به نیازمندی های برگزاری باشکوه نماز عید قربان در فضای باز اشاره کرد و گفت: شورای تامین و شهرداری در کنار دستگاه های اجرایی مانند اداره برق، آب، آتش نشانی، هلال احمر، دانشگاه علوم پزشکی نقش مهمی در برگزاری باشکوه نماز عید فطر و قربان که در فضای باز  و با حضور پر شور و بی نظیر مومنین نمازگزار برگزار می شود دارند.

وی با بیان اینکه نماز صبح طبق روال به امامت آیت الله سید حسن عاملی در مصلای اردبیل برگزار می شود، گفت: بعد از اقامه نماز صبح، دعای پرفیض ندبه نیز در  محل مصلی  قرائت خواهد شد.

علامتی گفت: نماز عید قربان ساعت ۶.۳۰ صبح به امامت آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در محوطه شهیدگاه برگزار خواهد شد.

مسئول هماهنگی برگزاری نماز عید قربان در پایان سخنان خود به نقش فعال شهرداری، آموزش و پرورش  و هلال احمر در برگزاری باشکوه نماز عید فطر و قربان قدردانی کرد و گفت: اتحادیه انجمن های اسلامی دانش اموزان و آموزش و پرورش برای فرهنگ سازی و حضور پرشور دانش آموزان در اقامه نماز  نقش مهمی ایفا می کنند چراکه نوجوانان و جوانان آینده سازان این مرز و بوم هستند و حضور عالمانه و آگاهانه آنها در نماز و  اعیاد بزرگ اسلامی سازنده و تاثیرگذار است.

وی به نقش آفرینی مجموعه شهرداری در برگزاری باشکوه برنامه های مذهبی به ویژه اعیاد فطر و قربان اشاره کرد و گفت: پاکسازی محوطه قبل از برگزاری مراسم و بعد از آن، مفروش کردن محوطه برگزاری نماز عیدقربان ، تبلیغات میدانی، ایستگاه های صلواتی  از جمله کارهایی است که کارکنان زحمتکش شهرداری در راستای برگزاری باشکوه تر برنامه های مذهبی انجام می دهند.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.