به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، فینا غلامی، دبیر اجرایی بانوان تاثیرگذار در اردبیل اظهار کرد: نمایشگاه یک روزه توانمندی‌های بانوان همزمان با دومین کنگره بانوان تاثیرگذار در روز ۱۳ دی برگزار می‌شود.

وی افزود: این نمایشگاه با محوریت بانوان تاثیرگذار اردبیلی در عرصه‌های بین‌المللی، کشوری و استانی در ۸ بخش سیاست‌گذاری و حکمرانی، علمی پژوهشی و فناوری، فعالیت‌های اجتماعی، اقتصاد و کارآفرینی، تعلیم و تربیت، فرهنگ و هنر، ورزش و گفتمان‌سازی رسانه برگزار خواهد شد.

دبیر اجرایی کنگره بانوان تاثیرگذار اردبیل بیان کرد: برای برگزاری این نمایشگاه، جلسات متعدد کارشناسی برای انتخاب بانوان تاثیرگذار هر حوزه برگزار می‌شود که نمایندگان این حوزه‌ها در نمایشگاه حضور خواهند یافت.

وی تاکید کرد: این کنگره ظرفیت بزرگی در استان جهت شناسایی بانوان شاخص و معرفی آنان به نسل نوجوان و جوان جامعه است و چنین برنامه‌هایی می‌تواند در راستای شبکه‌سازی جامعه بانوان استان نقش مهمی ایفا کند.

غلامی تشریح کرد: برگزاری این کنگره و معرفی بانوان تاثیرگذار سرآغاز حرکتی نوع برای جامعه زنان کشور محسوب می‌شود که در راستای ترویج الگوی سوم زن گامی موثر خواهد بود.

وی ادامه داد: با برگزاری چنین برنامه‌هایی بانوان تاثیرگذار را به عنوان الگویی به دنیا معرفی خواهیم کرد تا جهانیان با مدل جدیدی از سبک زندگی ایرانی- اسلامی و هویت و کرامت زن مسلمان ایرانی آشنا شوند.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

منبع: فارس

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.