به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، علی حسن زاده مسئول هیات رزمندگان اسلام استان اردبیل در گفتگو باسبلان ما ، از برگزاری همایش پیاده روی جاماندگان اربعین در اردبیل خبرداد و گفت: این همایش که طبق رسم هرساله تحت عنوان حرم تا حرم همزمان با اربعین حسینی از امام زاده صالح اردبیل اغاز  و دسته های عزاداری با اقامه عزای حسینی به سمت امام زاده سید صدرالدین اردبیل رهسپار خواهند شد.

وی با بیان اینکه در این همایش عظیم ۸ موکب به خدمت رسانی به زائرین جامانده اربعین حسینی خدمت رسانی خواهند کرد، گفت: گروه های جهادی بسیج متولی موکب ها در اردبیل خواهند بود.

حسن زاده در ادامه سخنان خود به جزئیات این همایش مردمی اشاره کرد و گفت: عزاداران حسینی با حضور در امام زاده صالح اردبیل از ساعت ۱۰ صبح با اقامه عزای حسینی با طی مسیر به سمت امام زاده سید صدرالدین اردبیل رهسپار خواهند شد تا در برنامه های عزاداری و سخنرانی که توسط هیات مکتب العباس(ع) اردبیل در این امام زاده جلیل القدر پیش بینی شده است شرکت کنند.

وی از اجرای برنامه های متعدد فرهنگی و اجتماعی و مذهبی در طی مسیر خبرداد و گفت: مراسم جاماندگان اربعین حسینی در اردبیل همراه با رعایت پروتکل های بهداشتی ویژه ایام کرونا و فاصله گذاری اجتماعی برگزار خواهد شد.

منبع: سبلان ما

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.