به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، پوپک قاسمی با اشاره به برگزاری لیگ نونهالان و نوجوانان دختر شهرستان اردبیل برای اولین بار در استان اظهار کرد: ۱۶۱ بازیکن در لیگ نونهالان و نوجوانان دختر شهرستان حضور دارند.

وی افزود: برگزاری مسابقات به صورت لیگ موجب می‌شود بازیکنان و مربیان هفته‌های مداوم در چالش برای بهبود و ارتقا تکنیک فردی و تاکتیک تیمی باشند که این نکته سال‌های متمادی مورد غفلت واقع شده است و برگزاری مسابقات لیگ تأثیر خود را در آینده نزدیک نشان خواهد داد.

نایب رئیس هیأت والیبال شهرستان اردبیل با بیان اینکه تمرکز بر استعدادها و رده‌های سنی پایه جز اولویت‌های هیأت والیبال این شهرستان است، گفت: با توجه به اینکه رشد والیبال توجه به سنین پایه را می‌طلبد، لیگ دختران شهرستان در دو رده سنی نونهالان و نوجوانان در حال برگزاری است.

قاسمی خاطرنشان کرد: در ۲ هفته برگزار شده این لیگ شاهد نشانه‌های تکاپو و بهبود سطح والیبال تیم‌ها و بازیکنان حاضر در مسابقات بوده‌ایم.

وی ادامه داد: سال‌های گذشته به دلیل پایین بودن تعداد مسابقات برگزار شده، رکود نسبی بر والیبال دختران حاکم بوده است به طوری که بعد از برگزاری سه جشنواره مینی والیبال، سطح مسابقات فعلی مینی والیبال قابل مقایسه با یک سال گذشته نیست.

نایب رئیس هیأت والیبال شهرستان اردبیل بیان کرد: برگزاری مسابقات در طول چند ماه اخیر با عناوین مختلف در شهرستان باعث ایجاد تکاپو و انگیزه در بین والیبالیست‌های آینده ساز شده و مقایسه استقبال از کلاس‌های آموزشی ترم پاییز سال‌جاری با سال‌های گذشته گواه این ادعا است.

قاسمی با بیان اینکه برگزاری مسابقات مداوم باعث ایجاد رقابت و شناسایی استعدادهای این رشته می‌شود، ادامه داد: تیم‌های منتخب شهرستان بعد از اتمام لیگ تمرینات خود را از سر خواهند گرفت.

وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از مدیران باشگاه‌ها، مربیان، داوران و عوامل اجرای مسابقات گفت: در لیگ دختران شهرستان اردبیل در حال حاضر هر هفته ۶ مسابقه در رده نونهالان و نوجوانان برگزار می‌شود.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

منبع: مهر

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.