به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، روح‌اله برادران حیدری سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت:۵۵ قرارداد حق بهره‌برداری زمین منعقد شده با سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی استان مربوط به بانوان کارآفرین است که از این بین، ۲۰ واحد تولیدی موفق به اخذ پروانه بهره‌برداری از دستگاه‎های ذی‌صلاح شده‌اند.

وی افزود: این حجم از واگذاری‌ها در حدود ۴ درصد از کل واگذاری‌ها در شهرک‌های صنعتی استان را شامل می‌شود که هرچند این رقم بالا نیست، اما نشان از حضور فعال بانوان توانمند در عرصه کار و تولید دارد.

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل تصریح کرد: البته در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان، واحد‌های تولیدی وجود دارند که اشتغال آنان بر پایه بانوان است و این زنان با کار و تلاش در عرصه تولید، در کسب روزی حلال خانواده خود سهیم هستند.

برادران حیدری با بیان اینکه با ارائه برنامه‌های حمایتی مختلف از بانوان کارآفرین تلاش می‌شود تا از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های آنان در ساختار اقتصادی و اجتماعی استفاده شود، گفت: امکان کاهش قیمت حق بهره‌برداری زمین تا ۱۰ درصد برای زنان سرپرست خانوار، برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی، حمایت از حضور در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی و برگزاری تور‌های تخصصی، از مهمترین برنامه‌های حمایتی این شرکت از حضور بانوان کارآفرین در شهرک‌های صنعتی است.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.