به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: در قالب طرح جوانی جمعیت یک‌هزار و ۷۰۷ نفر در این استان ثبت‌نام کردند که از این تعداد برای ۹۲۵ متقاضی تشکیل پرونده شده و ۶۲۱ متقاضی یک قطعه زمین ۲۰۰ متری در چهار شهر نمین، لاهرود، جعفرآباد و خلخال دریافت کردند.

محبوب حیدری: بر اساس این طرح مقرر است تا پایان سال یک قطعه زمین ۲۰۰ متری برای ۲۳۰ متقاضی که داری فرزند سوم، در استان واگذار شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل با اشاره به ساخت مسکن در قالب طرح نهضت ملی تاکید کرد: در قالب این طرح ساخت ۶۵ هزار واحد در استان در دستور کار قرار گرفته که اقدامات لازم برای تامین زمین در همه شهر‌های استان غیر از اردبیل انجام شده است.

حیدری افزود: برای ساخت نهضت ملی مسکن تلاش شده تا زمین‌هایی با امکان‌سنجی مطلوب و فضای شهرسازی مناسب تامین شود و برای تحقق این امر ۷۰۰ هکتار زمین برای اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن در اختیار پیمانکاران قرار گرفته است.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

منبع: خبرگزاری صداوسیمای استان اردبیل

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.