به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل گفت: تاکنون ۲۵۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان از محل جزء ۴ تبصره ۱۸ تسهیلات برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل پرداخت شده و ادامه این روند را تا پایان سال شاهد خواهیم بود.
جهانبخش نژاد جواد تعداد طرح‌های معرفی شده به بانک‌ها را ۴ هزار و ۳۹۲ طرح با مبلغ تسهیلات اعطایی بانک‌ها به ارزش ۵۱۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: در سه ماه باقی‌مانده از سال‌جاری، با همراهی بانک‌های عامل تلاش می‌کنیم این منابع در حوزه اشتغال جذب شود.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اردبیل ادامه داد: ۵۰ درصد متقاضیان اشتغال مددجوی تحت حمایت و ۵۰ درصد نیز افراد نیازمند پنج دهک اول و فاقد شغل و بیمه بودند که از این منابع برای اشتغال استفاده کردند.
نژاد جواد بیان کرد: به صورت روزانه و هفتگی پرداختی بانک‌ها را از محل تبصره ۱۸ و سایر منابع پیگیر هستیم تا موانع و مشکلات رفع و سرعت بیشتری را در روند پرداخت این تسهیلات شاهد باشیم.
وی کارآفرینی و اشتغال‌زایی را اصلی‌ترین رویکرد کمیته امداد در مسیر توانمندسازی خانواده‌های نیازمند اعلام کرد و گفت: در این زمینه تلاش بر این است تا از منابع استانی و کمیته امداد مرکز نیز با هدف حمایت از طرح‌های اشتغال‌زایی معرفی شده بهره بگیریم.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

منبع: خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.