به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، فرمانده انتظامی شهرستان سرعین گفت: خانواده‌ای با نگرانی و اضطراب به تیم گشت یگان امداد مستقر در میدان «گاومیش گلی» شهر سرعین مراجعه و اعلام کردند فرزند خردسال چهار ساله آن‌ها در شلوغی جمعیت گم شده است.
سرهنگ محسن پوراسکندر با بیان اینکه ماموران یگان امداد سرعین با تشکیل چند تیم، تلاش گسترده خود را جهت پیدا کردن این کودک خردسال گمشده آغاز کردند، افزود: پلیس با پیگیری‌های هدفمند پس از یک ساعت جستجو پسر بچه را در حوالی میدان «سهند» سرعین پیدا کرده و سالم به خانواده اش تحویل داد.
وی با اشاره به احساس مسئولیت، دلسوزی و اقدام خداپسندانه پلیس در بازگردان پسر بچه گمشده به آغوش خانواده، افزود: خانواده این کودک خردسال از عملکرد خداپسندانه پلیس قدردانی کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان سرعین به خانواده‌ها به ویژه والدین توصیه کرد: در اماکن تفریحی، طبیعت، محیط خارج از منزل و اماکن شلوغ بیش از پیش مراقب افراد خانواده به ویژه بچه‌ها بوده و هرگز از آن‌ها غفلت نکنند.
سرهنگ پوراسکندر گفت: همچنین والدین به فرزندان خود آموزش دهند که هنگام وقوع حادثه از پلیس و یا از سایر عوامل امدادی کمک بخواهند.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

منبع: خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.