به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، مدیرکل بهزیستی استان اردبیل با اشاره به نزدیک شدن به طولانی‌ترین شب سال گفت: پویش «شب یلدا» با هدف مرتفع کردن نیازمندی خانواده‌های افراد دارای معلولیت، زنان سرپرست خانوار، کودکان بی سرپرست در اردبیل اجرا می‌شود.

رضایی با بیان اینکه این پویش از امروز آغاز می‌شود، افزود: این پویش با هدف مشارکت جمعی، استفاده از ظرفیت خیرین و نیکوکاران و جذب حداکثری مشارکت‌های مردمی در راستای تأمین بخشی از نیازمندی‌های معیشتی خانواده‌های زیرپوشش بهزیستی استان برگزار می‌شود.

رضایی بیان کرد: مردم خیر و نیکوکار استان می‌توانند کمک‌های غیرنقدی خود مانند روغن، برنج و گوشت اهدایی خود را برای برگزاری مناسب جشن باستانی یلدا به اداره‌ها و مجتمع‌های بهزیستی در شهرستان‌ها و بخش‌های استان و مؤسسات خیریه تحت پوشش تحویل دهند.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل همچنین افزود: مردم برای راحتی و دسترسی آسان می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۹۸۹۰۰*۶۶۵۵* کمک‌های نقدی خود را به دست بهزیستی استان برسانند.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

منبع: صداوسیمای مرکز اردبیل

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.