به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر،  مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: همزمان با دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت، ولادت با سعادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) و شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی پویش «#عهد_می‌بندم» با شعار «عهد بستم که تو را یار بمانم» برگزار می‌شود.
مصطفی آمون، افزود: این پویش با هدف جمع آوری دلنوشته دهه هشتادی‌ها و دهه نودی‌ها به مقام معظم رهبری و در دو رده سنی ۷ تا ۱۳ سال و ۱۴ تا ۱۸ سال برگزار می‌شود.
وی اظهار کرد: علاقمندان برای شرکت در این پویش می‌توانند آثار خود را از لینک https://formafzar.com/form/jjkzk به دبیرخانه پویش ارسال کنند.
آمون خاطر نشان کرد: مهلت ارسال آثار از ۵ تا ۲۰ دی ماه خواهد بود و به ۱۰ اثر برگزیده نیز کارت هدیه ۳ میلیون ریالی اهدا خواهد شد.
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل ادامه داد: این طرح به همت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، قرارگاه فرهنگی اجتماعی حضرت فاطمه الزهرا (س) استان و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل برگزار می‌شود.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

منبع: خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.