به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل گفت: این پویش از امروز شروع شد تا در قالب آن بتوانیم کمک‌های مردمی را جمع‌آوری کرده و در فرصت باقیمانده تحویل ایتام و نیازمندان دهیم.
جلیل قدیمی تصریح کرد: در فرهنگ ایرانیان، شب یلدا فرصتی برای همنشینی، مهربانی و تقسیم شادی‌ها است و بر اساس سنت پسندیده ایرانیان در قالب این پویش سعی می‌کنیم تا با رفع نیازمندی خانواده‌های بی‌بضاعت فرصت مهربانی و تقسیم شادی را برای آن‌ها مهیا کنیم و در طولانی‌ترین شب سال، لبخند را در چهره آن‌ها بنشانیم.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل گفت: ایتام و خانواده‌های نیازمند چشم انتظار مهربانی‌هایی هستند تا طولانی‌ترین شب سال را به شادی سپری کرده و بتوانند زمستان پیش رو را با مهر و محبت بگذرانند.
قدیمی افزود: هموطنان و هم استانی‌ها در روز‌های باقیمانده به این آئین پسندیده ایرانیان فرصت دارند تا با پرداخت مبالغ و کمک‌های نقدی خود به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۵۵۲ به نام وجوهات امانی کمیته امداد استان اردبیل در این پویش مشارکت کنند.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل یادآور شد: از طریق سکوی «بله» و با همکاری بانک ملی شرایطی مهیا شده تا هم استانی‌ها واریزی خود را انجام دهند تا با مشارکت خانواده‌ها بتوانیم بخشی از نیازمندی جامعه تحت حمایت کمیته امداد را تدارک دیده و در این ایام تقدیم آن‌ها کنیم.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

منبع: خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.