به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، در متن این پیام آمده است: «بسم رَبّ الشُهداءِ وَ الصِدیقین»
پیکر مطهر و معظم شهیدان هر جا آرام گیرد یاد مبارک و آرام بخش و بهجت انگیز خود را در فضا می‌پراکند و صفا و معنویت می‌آفریند. (حضرت امام خامنه‌ای مدظله العالی)
در ایام فاطمیه شاهد حضور وصف ناپذیر مردم انقلابی و ولایتمدار استان اردبیل در مراسم استقبال، تشییع و تدفین پیکر‌های مطهر ۱۰ شهید والامقام هشت سال دفاع
مقدس بودیم که نشان دهنده این واقعیت است که شهدا زنده‌اند و نام و یاد آن‌ها در دل‌ها جاودان است.
پیام قدردانی سپاه حضرت عباس استان اردبیل و بسیج اقشار از مردم استان
این حضور پر شور و شعور، نشانه پیوند ناگسستنی مردم به ویژه نسل جوان با شهدا، انقلاب اسلامی و ولایت، و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت است که بحمدالله روز به روز در وجود مردم زنده و پایدارتر شده و خواهد ماند.
باوجود تلاش دشمنان در تبلیغ علیه انقلاب اسلامی ایران و مردم به ویژه نسل جدید جامعه در تغییر بینش و افکار مردم با دسیسه‌های گوناگون، اما شاهد استقبال کم‌نظیر مردم شهر‌های مختلف استان از شهدای گمنام، حضور در برنامه‌های دهه بصیرت و مراسم گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی و برگزاری مجالس سوگواری در ایام فاطمیه (س) در شهر‌ها و روستا‌های استان اردبیل، حسینیه‌ها، مساجد و محافل عزاداری و برپایی مواکب و پذیرایی از خیل عزاداران در استان بودیم که حکایت از عشق و ارادت به ساحت مقدس اهل بیت عصمت و طهارت «علیهم صلوات الله اجمعین» و شهدای والامقام دارد و به یقین اجر و پاداش آن نزد خداوند متعال محفوظ خواهد ماند.
سپاه حضرت عباس استان اردبیل و بسیج اقشار استان با ادای احترام به مقام شامخ شهدای والامقام از حضور حماسی و باشکوه همه مردم استان به ویژه خانواده معظم و معزز شهدا، ایثارگران و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس  قدردانی می‌کند.
امید است که در پرتوی عنایات خاصه ائمه اطهار و رهنمود‌های مقام عظمای ولایت و مرجعیت حضرت امام خامنه‌ای، ادامه دهنده راه پر فروغ شهدا باشیم.
خبرنگار: بهرام محمدرضالو
انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.