به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، سید محمد اعتماد اعجازی شامگاه شنبه در جلسه ستاد اجرایی شهرستان اردبیل با محوریت کنگره ۳۴۰۰ شهید والامقام اردبیل اظهار کرد: پیش اجلاسیه کنگره ۳۴۰۰ شهید والامقام در تیر ماه با حضور میهمانان و سخنرانان کشوری در اردبیل برگزار می‌شود.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام بیان کرد: کمیته‌های کنگره در شهرستان تشکیل شده که باید به صورت ویژه فعال باشند و اقدامات عملی انجام دهند.

فرماندار شهرستان اردبیل با تشکر و قدردانی از کلیه دست‌اندرکاران در برگزاری و اجرای برنامه‌های کنگره ادامه داد: نیاز است دستگاه‌های اجرایی با برنامه‌ریزی در این راستا به صورت چشمگیر فعال باشند.

اعتماد اعجازی بر نصب المان و یادمان کنگره ۳۴۰۰ شهید والامقام در مناطق مختلف اردبیل تاکید کرد و گفت: باید طراحی و اجرای این یادمان‌ها با کیفیت ویژه انجام شود تا طول تاریخ ماندگار باشد.

وی با بیان اینکه با محوریت کنگره ۳ هزار و ۴۰۰ شهید والامقام ۲۷۴ یادواره شهدای والامقام در شهرستان اردبیل برگزار شده است، گفت: برنامه ریزی شده همچنان برگزاری این برنامه‌ها ادامه داشته باشد و دیدار و تجلیل از خانواده شهدا در اولویت این برنامه باشد.

فرماندار اردبیل تصریح کرد: مقرر شده است مسابقات و برنامه‌های ورزشی هم در شهرستان با محوریت کنگره ۳۴۰۰ شهید والامقام اردبیل برگزار می‌شود و همچنین پروژه‌های محرومیت‌زدایی در شهرستان برای اجرا به بسیج سازندگی معرفی می‌شود تا از این ظرفیت برای محرومیت زدایی در مناطق محروم شهرستان استفاده شود.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

منبع: مهر

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.