به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر،  لیلا یحیی‌زاده اظهار کرد: کارگاه آموزشی «مهارت‌های همسرداری» با هدف حفظ و تقویت بنیان خانواده و تبیین معیار‌ها و شاخص‌های خانواده موفق، برای طلاب و مبلغان مدرسه علمیه تخصصی الزهرا (س) در محل این واحد حوزوی تشکیل یافت.
وی با بیان اینکه سلامت جامعه بستگی به سلامت خانواده دارد و چنان که والدین شناخت و رفتار صحیحی از هم نداشته باشند، فرزندان آن‌ها نیز قادر به تشکیل خانواده موفق نخواهند بود، تصریح کرد: پرداختن به مسائل خانواده و تلاش برای تکامل آن تنها یک مسأله شخصی نیست بلکه آثار اجتماعی قابل توجهی به دنبال خواهد داشت.
معاون فرهنگی، تبلیغی مدرسه علمیه تخصصی الزهرا (س) اردبیل گفت: همسران با یادگیری مهارت‌ها، اصول همسرداری و به‌کارگیری آن‌ها در زندگی، آرامش و امنیت را به خانواده خود می‌توانند ارزانی بخشند.
یحیی‌زاده افزود: کارگاه آموزشی «هنر همسرداری» در چهار جلسه با ارائه «شهربانو ستوده» مربی مشاور خانواده برگزار شد و شناخت دیدگاه صحیح نسبت به جایگاه زن و مرد، خصوصیات و تفاوت‌ها، شناخت عوامل خوشبختی خانواده، شناخت آفات خوشبختی خانواده، شناخت روش‌های برخورد صحیح با ناهنجاری‌ها در خانواده و مهارت شناخت زوجین از مباحث مطرح شده در این کارگاه بود.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

منبع: خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.