خبرگزاری صداوسیما مرکز اردبیل شهربانو افشاری معاون فرهنگی و تبلیغی مدرسه علمیه فاطمیه (س) مشگین‌شهر گفت: بر اساس برنامه‌ریزی و نیازسنجی صورت گرفته، کارگاه آموزشی زیست عفیفانه با محوریت «عفاف و حجاب» برای مبلغان طرح امین، معاونان پرورشی مدارس آموزش و پرورش، مربیان بسیج و مربیان عقیدتی، سیاسی پایگاه‌های بسیج سپاه به صورت شهرستانی در مدرسه علمیه فاطمیه (س) برگزار شد.
وی تصریح کرد: تبیین معنا و پیشینه عفاف و حجاب، بیان کارکرد‌های حجاب در حوزه رفتار فردی و اجتماعی و اصول روابط سالم، ارائه راهکار‌های جذب کودکان به پوشش و عفت از سرفصل‌های این کارگاه بود.
معاون فرهنگی – تبلیغی مدرسه علمیه فاطمیه (س) مشگین‌شهر گفت: هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی، ارتقای سطح علمی و مهارتی متولیان تربیتی و همچنین آشناسازی آن‌ها با اصول و مبانی حجاب است تا مربیان این کارگاه در مدارس و پایگاه‌ها بتوانند در اقناع‌سازی مخاطبان نسبت به مقوله عفت موفق‌تر عمل کنند.
افشاری افزود: این کارگاه با حضور ۹۰ نفر تشکیل شد و در آن حجت‌الاسلام اکبر شعبانی از اساتید جهاد دانشگاهی به ارائه مطالب پرداخت.
وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: توجه به عفاف و حجاب و ارتقای فرهنگ معاشرت سالم زمینه تحکیم نظام جامعه و بنیاد اجتماعی را به شکل صحیح و اصولی فراهم می‌آورد.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

منبع: خبرگزاری صداوسیما مرکز اردبیل

انتهای پیام/

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.