به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، رسول حاجی‌زاده در این مسابقه با موضوع «دنیای غرب؛ پیشرفته در علم و فناوری، تهی‌دست در اخلاق و معنویت» اثر خود را ارسال کرده بود. وی با کسب این جایزه، تعداد جوایزش در عرصه کارتون و کاریکاتور به عدد ۱۱۴ رسیده است.
رسول حاجی زاده متولد ۱۳۵۸ در اردبیل است که تاکنون در جشنواره‌های متعدد ملی و بین‌المللی موفق به دریافت جایزه شده یا آثارش در کتاب جشنواره‌های داخلی و خارجی منتشر شده است.
حاجی زاده تاکنون در جشنواره‌های مطرح ایتالیا، چین، کرواسی، کره جنوبی، روسیه و ترکیه شرکت داشت و رتبه‌های برتر را صاحب شده و همچنین دیپلم‌های افتخار متعددی در جشنواره‌های بین‌المللی کارتون از جمله جشنواره‌های چین، کره جنوبی، اوکراین، کرواسی، رومانی و ده‌ها کشور دیگر کسب کرده است.
حاجی زاده اولین داور بین المللی کاریکاتور استان اردبیل بوده و در کارنامه هنری و حرفه‌ای وی جوایز بسیاری دیده می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توان به کسب عنوان ستاره برتر هنری ایران به‌خاطر کسب عناوین مختلف بین المللی؛ جزو یک‌صد کاریکاتوریست برتر یک‌صد سال اخیر ایران، جوان برتر گروه هنر در جشنواره حضرت علی اکبر (ع)، کسب جایزه ویژه و تندیس ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر، عضو رسمی آسیفا، کسب مدال طلای مسابقه UYACC کشور چین، کسب تندیس و مدال برنز کشور مقدونیه، کسب جایزه ویژه REDBULL کشور اتریش، برنده دیپلم افتخار و جایزه ویژه (بشقاب طلایی) مسابقه بین‌المللی کاریکاتور از کشور سوریه و دانشجوی نمونه کشوری و…. اشاره کرد.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

منبع: خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.