به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر،  انسیه خزعلی، معاون زنان و امور خانواده رئیس جمهور گفت: پنج هزار نهال را دختران دانش آموزان و دانشجو به یاد شهدای زن و کودک غزه و شهدای زن و کودک ایران که کمتر نام آنان در کنار دیگر شهدا دیده شده است، کاشته می‌شود، همچنین تمثال این شهدا بر درخت آویخته شده و نهال‌ها نیز به نام آن‌ها ثبت خواهد شد.

وی افزود: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه هر ایرانی باید سه نهال بکارد کاشت یک میلیارد نهال،  امروز یکشنبه همزمان با روز جهانی حقوق بشر، پنج هزار نهال به یاد شهدای زن و کودک غزه کاشته شد.

خزعلی گفت: پیام‌ها زیادی از برخی کشور‌های عربی دریافت کرده ایم که اعلام کردند، همسو با ابتکار ایران به یاد شهدای غزه نهال کاشته اند، که امیدواریم این برنامه مقدمه‌ای برای استحکام مقاومت و پیروزی‌های بیشتر باشد.

خزعلی  با اشاره به اینکه  رژیم صهیونیستی راه هرگونه کمک‌های انسان دوستانه به غزه را بسته است افزود: بانوان زیادی برای پرستاری از فرزندان و کودکان غزه و سرپرستی از آن‌ها اعلام آمادگی کردند، اما این منطقه در محاصره است و عملاً جز محکوم کردن، اعتراض کردن، نامه دادن و حرکت‌های رسانه‌های از این دست نمی‌توان کاری کرد.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

منبع:خبرگزاری صداوسیما

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.