به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، پژوهشگران واحد فراهم آوری اعضا و نسوج پیوندی بیمارستان دکتر مسیح دانشوری با دریافت پذیرش ارائه ۱۳ مقاله مختلف در زمینه اهدا و پیوند اعضا در کنفرانس بین‌المللی Asian Transplantation Week 2023، مقاله با عنوان

Potential Suitability of Donor Heart for transplantation according to Brain Death Etiology

حائز دریافت جایزه علمی پیشتاز این کنفرانس شد. این مطالعه با هدف بررسی تأثیر علل مرگ مغزی بر مناسب بودن قلب اهداکننده برای پیوند، با هدف گسترش منابع اهدای قلب انجام شده بود.

به گزارش شورای فرهنگی واحد فراهم آوری اعضا و نسوج پیوندی بیمارستان دکتر مسیح دانشوری؛ کنفرانس سالانه بین المللی Asian Transplantation Week 2023 با حضور پژوهشگران کشورهای مختلف دنیا، به میزبانی شهر سئول کره جنوبی در رشته‌های مختلف اهدا و پیوند اعضا به مدت چهار روز از تاریخ ۱۵ الی ۱۸ نوامبر برگزار شد.

این کنفرانس با هدف گردهمایی نخبگان اهدا و پیوند به منظور بررسی دستاوردها و چالش‌های این مسیر با ارائه سخنرانی‌های کلیدی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی، برپایی نمایشگاه‌ها و پنل‌های تخصصی و همچنین معرفی پژوهشگران برتر برگزار شد که با درخشش پژوهشگران واحد فراهم آوری اعضا و نسوج پیوندی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در بخش‌های مختلف و دریافت جایزه علمی پیشتاز همراه بود.

شایان ذکر است در این کنفرانس مقالات پژوهشگران واحد فراهم آوری اعضا و نسوج پیوندی در تمامی بخش‌ها سهم قابل توجهی را به خود اختصاص داده بود. مقالات ارائه شده در زمینه پیوند قلب، کبد، ریه، فرآیند فراهم آوری اعضا شامل شناسایی، تشخیص، مراقبت و دریافت رضایت از خانواده‌های موارد مرگ مغزی و بررسی شاخص PMP دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و با مشارکت بیش از ۲۰ پژوهشگر و به سرپرستی دکتر فریبا قربانی، قائم مقام واحد بوده است.

اطلاعات تکمیلی در خصوص مقالات ارئه شده پس از انتشار در کتابچه کنفرانس تقدیم حضور علاقه‌مندان به این حوزه‌ها خواهد شد.

علی مرادی

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.