به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر،  ملیحه ملک زاده فرد، مدیر کل کانون استان با اعلام خبر کسب موفقیت دو عضو مراکز کانون استان از سی‌امین مسابقه بین‌المللی نقاشی کودکان انجمن هیکاری کشور ژاپن در سال ۲۰۲۲ گفت: در این مسابقه با بررسی و داوری آثار، ۱۶ عضو مراکز کانون در سراسر کشور حایز دریافت مقام و نشان‌های مختلف شدند که از این میان «دلسا حیدری» ۱۰ ساله از مرکز شماره ۲ کانون اردبیل، و «النا امید» ۱۴ ساله از مرکز شماره ۱ کانون اردبیل موفق به کسب لوح تقدیر و نشان برنز این دوره از مسابقات شدند.
ملک‌زاده فرد اظهار داشت: این مسابقه با موضوع‌های «من و غذای مورد علاقه‌ام» و «آزاد» برگزار شده بود و ۹هزار و ۳۱۳ اثر از ۵۶ کشور جهان در آن شرکت داشت که از این تعداد ۳۳۸ اثر مربوط به کودکان و نوجوانان ایرانی بود که از سوی کانون به مسابقه نقاشی انجمن هیکاری کشور ژاپن ارسال شده بود.
وی خاطر نشان کرد: هدایت و راهنمایی این دوعضو هنرمند جهت شرکت در مسابقه را خانم‌ها لیلا نظمی و مهسا صالحی از مربیان واحد آفرینش‌های هنری کانون استان اردبیل، برعهده داشتند.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

منبع: خبرگزاری صداوسیما مرکز اردبیل

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.