به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، کریم‌الله محبوبی اُناری با اشاره به جمع‌آوری در مجموع ۴۵ میلیارد ریال در بیست و سومین جشن گلریزان کمک به آزادسازی زندانیان نیازمند و محکومان جرایم غیرعمد و مالی با عنوان پویش مردمی ضیافت الهی اضافه کرد: مبلغ اهدا شده از سوی نیکوکاران اردبیلی به ستاد مردمی دیه استان نسبت به سال گذشته حدود ۲ برابر افزایش یافته است.
وی بیان کرد: پیش‌بینی می‌شود کمک‌های نقدی اهدایی از سوی خیران به این ستاد مردمی در قالب جشن‌های گلریزان تا پایان ماه مبارک رمضان به بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال برسد.
مدیر نمایندگی ستاد دیه استان اردبیل اضافه کرد: جشن‌های گلریزان ۱۴۰۳ در ۷۲ بخش، ۱۲ شهرستان، ۲۰ شهر و ۴۰ دهستان تابعه استان اردبیل در حال برگزاری است که با توجه به همزمانی ماه مبارک رمضان امسال با عید نوروز، جشن‌ها تا پایان اردیبهشت ماه همچنان ادامه خواهد داشت.
محبوبی اُناری عنوان کرد: بر این اساس مردم می‌توانند کمک‌های خود را به شماره حساب جاری ۵۰۱۲۱۲۱۲۷۰ و شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۹۴۳۲۳۷۴۷۷ ستاد دیه اردبیل نزد بانک ملت یا شماره حساب جاری ۰۱۰۴۶۰۲۰۱۱۰۰۹ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۷۴۲۹۳ نزد بانک ملی شعبه مرکزی اردبیل واریز کنند.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

منبع: خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.