به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر،به نقل از خبرنگار مهر، سید جواد یحیی‌زاده بعد از ظهر پنجشنبه در جلسه ستاد پیشگیری از سرقت خلخال اظهار کرد: شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در شهرستان خلخال برنامه‌های متنوعی را برای کاهش اعتیاد در این شهرستان اجرا کرده است.

وی با اشاره به اینکه افزایش اعتیاد زمینه‌ساز گسترش آسیب‌های اجتماعی است، تصریح کرد: شهرستان خلخال در سایه غنای فرهنگی و تلاش نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی یکی از امن‌ترین شهرستان‌های کشور است که ضروری است در این منطقه جلوی گسترش اعتیاد گرفته شود.

فرماندار خلخال تقویت ابعاد فرهنگی و دینی مردم را در کاهش آسیب‌های اجتماعی مهم ارزیابی کرد و گفت: بسیاری از سرقت‌ها در این شهرستان توسط معتادان متجاهر صورت می‌گیرد که نیروی انتظامی در زمینه مبارزه با این افراد موفق عمل کرده است.

یحیی‌زاده افزود: نیروی انتظامی در این شهرستان عرصه را بر متجاوزین اجتماعی و بیت‌المال تنگ کرده به طوری که در ماه‌های اخیر چندین مورد سرقت کابل و سیم برق در این شهرستان شناسایی و عاملان آن نیز دستگیر شده‌اند.

فرماندار شهرستان خلخال خاطرنشان کرد: بیشترین سطح سرقت‌های این شهرستان مربوط به جرایم سرقت‌های خرد بوده که بیشتر این سرقت‌ها توسط معتادان متجاهر و با هدف تأمین هزینه تهیه مواد مخدر، روزانه از سوی افراد معتاد صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.