به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، وحید خلوصی پیش از ظهر پنجشنبه در همایش وبیناری رؤسای ادارات ثبت احوال گفت: در نیمه اول امسال ۱۴۷ مورد دو قلوزایی و ۱۰ مورد سه قلوزایی در استان اردبیل ثبت شده است.

وی با اشاره به ثبت ۷ هزار و ۶۴۹ مورد ولادت در ۶ ماهه اول سال جاری خاطرنشان کرد: از این تعداد ۲۸ مورد مربوط به پدران و مادران بالای ۵۵ سال است.

مدیرکل ثبت احوال استان اردبیل تعداد فوت ثبت شده در همین مدت را ۳ هزار و ۷۸۵ مورد اعلام کرد و گفت: از این تعداد دو هزار و ۱۴۵ فوت مربوط به مردان و یک هزار و ۶۴۰ مورد نیز مربوط به زنان است.

خلوصی آمار ازدواج ۶ ماهه اول سال جاری را نیز یادآور شد و بیان کرد: در ثبت ازدواج نیز ۴ هزار و ۴۵۶ مورد ازدواج ثبت شده است که از این تعداد ۴ هزار و ۱۸۱ مورد شهری و ۲۷۵ مورد ازدواج روستایی است.

وی با بیان اینکه ۸۹ ازدواج‌های ثبت شده در اردبیل مربوط به زوج‌های بالای ۶۵ سال است، تصریح کرد: در ۶ ماهه اول سال جاری یک هزار و ۶۲۸ مورد طلاق نیز در اردبیل به ثبت رسیده است.

مدیرکل ثبت احوال استان اردبیل گفت: از این تعداد یک هزار و ۵۵۷ طلاق شهری و ۷۱ طلاق روستایی است.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.