به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، آیت الله عاملی امروز در خطبه های نماز جمعه اردبیل با بیان اینکه حضور در صحنه یک وظیفه ملی و دینی است، افزود: در طول تاریخ هر وقت ملت ایران در صحنه نبوده این کشور را تقطیع کرده اند و چنان ضربه زده اند که قابل جبران نبوده است؛ دشمن ۴۵ سال است از ملت ما انتقام می‌گیرد و هر سال برنامه های خود را بر اساس حضور مردم در راهپیمایی۲۲ بهمن تنظیم می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه انصار الله با جلوگیری از عزیمت کشتیها کمر آمریکا و اسرائیل را شکست، اضافه کرد: همکاری و خوش خدمتی برخی کشورهای عربی با اسرائیل نشان می‌دهد که مشکل عالم اسلام از طرف حکام خودفروخته و دست‌نشانده آمریکاست.

امام جمعه اردبیل گفت: وزیر امور خارجه امریکا می‌گوید «هر روز از خودم سوال می‌کنم که چرا اطفال بی‌گناه غزه را کشتیم»، این یک ظاهرسازی وحشتناک و یک نفاق بزرگ از این وزیر یهودی آمریکاست تا افکار عمومی دنیا را تنظیم کند، اگر واقعا غصه کودکان غزه را دارید ارسال سلاح به رژیم صهیونیستی را متوقف کنید.

خطیب جمعه اردبیل تصریح کرد: ضربه‌ای که اسرائیل به جامعه یهودی زد هیتلر آن را نزده بود، این هفته عده‌ای از یهودیان دنیا طی نامه‌ای به دولت آمریکا اعلام کردند اصلی‌ترین دشمن قوم سامی صهیونیست‌ها هستند.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

منبع: خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل

انتهای پیام/

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.