به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، حسین‌نژاد در بازدید از مرکز نگهداری سالمندان «مرحمت» در اردبیل اظهار کرد: ۹ هزار و ۶۱۲ مرد و ۱۹ هزار و ۹۷۳ زن سالمند تحت حمایت کمیته امداد هستند که در مجموع ۲۹ هزار و ۵۵۸ سالمند از کمیته امداد خدمات دریافت می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: کمیته امداد تلاش می‌کند تا به سالمندان خدمات متنوعی را به ویژه در حوزه بهداشتی و درمانی ارائه کند تا با دغدغه کمتری زندگی کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل افزود: در مرکز نگهداری سالمندان مرحمت ۴۰ سالمند نگهداری می‌شود که ۱۴ نفر از آن‌ها تحت حمایت کمیته امداد هستند.

حسین‌نژاد تکریم سالمندان و بزرگان خانواده را حرکتی ارزشمند در توسعه و گسترش فرهنگ خیرخواهی و نوعدوستی اعلام کرد و گفت: در استان اردبیل با توجه به اینکه خانواده‌ها پایبند به اصول اخلاقی و معنوی هستند با کمترین آسیب و نگرانی در حوزه سالمندی روبرو هستیم و اغلب سالمندان نیز با احترام و تکریم در نهاد خانواده ایام سپری می‌کنند.

وی ادامه داد: سالمندان تحت حمایت این نهاد در کنار دریافت مستمری از سایر حمایت‌های اجتماعی نیز بهره‌مند می‌شوند تا وضعیت مطلوبی را در فرآیند زندگی آن‌ها و تقویت نظام تکریم و احترام به این گروه‌های شایسته جامعه را شاهد باشیم.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل در قالب برنامه تکریم سالمندان، با نیکوکار سالمند و حامی ایتام و محسنین اردبیلی که حمایت از سه فرزند نیازمند را عهده‌دار بوده دیدار و از وی تجلیل کرد.

حسین نژاد در این دیدار گفت: از همت والای سالمندان نیکوکار که با جان و دل گام در عرصه یاری‌رسانی به اقشار آسیب‌پذیر می‌گذارند، کمال قدردانی داریم.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

منبع: خبرگزاری صداوسیمای مرکز استان

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.