به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، آیت الله عاملی در خطبه های امروز نماز جمعه اردبیل در مصلای این شهر افزود: ۹ دی ، روز وحدت و هماهنگی تمام سلایق سیاسی است و نشان داد که ملت ما هم دشمن شناس هستند و هم وقت شناس.

وی ضمن تسلیت سالروز شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: آن شهید والامقام در مجاهدتی بسیار استثنایی و ستودنی چهار خدمت بزرگ انجام داد که اولین خدمت او ایستادن در برابر خطرناک‌ترین گروه انحرافی یعنی داعش که مولود شوم آمریکا در منطقه بود است.

وی خدمت به اسلام ، خدمت به مذهب و خدمت به ایران را از دیگر خدمات سردار سلیمانی عنوان کرد و افزود: ملت‌های منطقه و همه ما مدیون حاج قاسم هستیم همه باید به این نکته توجه کنند که حضور ایران در سوریه در آن زمان دفاع از امنیت ایران بود.

نماینده ولی فقیه در استان در بخش دیگری از سخنانش گفت: قانون فصل‌الخطاب همه امور علی الخصوص انتخابات است و اگر ذره‌ای از قانون فاصله بگیریم، هر انتخاباتی تبدیل به فاجعه می‌شود.

وی مردم‌سالاری و قانون را ملازم هم دانست و افزود: مردم‌سالاری و قانون‌مداری از هم جدا نیستند و اگر از هم جدا شوند، به دیکتاتوری منجر خواهد شد.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

منبع: خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.