به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر،  راهیار بنیاد هدایت تبلیغات اسلامی استان با اشاره به ظرفیت‌های معنوی و اهمیت فرصت تبلیغی ماه مبارک رمضان گفت: ۸۰۰ مبلغ و مبلغه در استان اردبیل به عنوان افسران جنگ نرم در این ماه در قالب ۲۴ هزار نفر روز به تبلیغ و تبیین مسائل دینی و فرهنگی می‌پردازند.

حجت الاسلام قاسمی با تاکید بر تقویت ارتباط بین مردم و روحانیان، افزود: در ماه مبارک رمضان باید به جریان سازی تعالیم قرآنی در جامعه اهتمام ویژه داشت و با تبیین مفاهیم آیات برگزیده، ارائه پیام‌های اخلاقی به مردم، تحقق جهاد تبیین و ارائه دستاورد‌های انقلاب، برنامه‌های پرمحتوا و تأثیرگذار اجرا کرد.
وی به اجرای طرح ملی «مسطورا» با عنوان «زندگی با آیه ها» در ماه رمضان اشاره کرد و افزود: ۷۰۰ مسجد در استان اردبیل در ماه رمضان به صورت مستمر برنامه‌های فرهنگی و جزءخوانی قرآن برگزار می‌کنند که در این راستا طرح ملی مسطورا محور برنامه‌های این مساجد در سراسر استان اردبیل است.

راهیار بنیاد هدایت استان اردبیل ترویج و تعمیق سبک زندگی قرآنی در جامعه را از اهداف اصلی طرح ملی “زندگی با آیه ها” عنوان کرد و افزود: مردم استان اردبیل می‌توانند برای پیوستن به پویش “زندگی با آیه ها”، عدد ۵ را به سامانه ۳۰۰۰۱۱۴۳ ارسال کنند.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

منبع: خبرگزاری صدا و سیمای مرکز اردبیل

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.