به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، سیدحامد عاملی ظهر شنبه در جلسه ستاد خدمات سفر با اشاره به فعالیت ستاد خدمات سفر استان اردبیل از دو ماه قبل با حضور ۱۲ دستگاه اصلی اجرایی در استان اردبیل، اظهار کرد: طبق آمار اعلامی در جلسه وبیناری ستاد مرکزی خدمات سفر کشور با حضور رئیس جمهور اردبیل جزو پنج استان اول کشور در تعداد مسافران ورودی به استان است.

وی با بیان اینکه جلسات متعددی از سوی ستاد خدمات سفر استان برگزار شده و مسائل مختلف سفرهای نوروزی توسط این ستاد به صورت مستمر رصد و پیگیری می‌شود، گفت: این ستاد به صورت متمرکز در مجموعه جهانی شیخ صفی‌الدین اردبیلی مستقر است و به مسائل و مشکلات مسافران نوروزی رسیدگی می‌کنند.

استاندار اردبیل بیان کرد: مسائل مربوط به مدیریت بحران، تأمین اقلام مورد نیاز گردشگران، بحث تصادفات و تأمین امنیت جاده‌ها، موضوع کشیک‌های مراکز مختلف خدماتی که باید فعال باشند از جمله مهمترین مسائل مورد توجه ویژه ستاد خدمات سفر استان اردبیل است.

عاملی خاطرنشان کرد: بحث نظارت بر مراکز اقامتی، گردشگری و تفریحی به صورت مستمر پیگیری می‌شود تا گردشگران ورودی به استان در بهترین شرایط از سفر خود به استان اردبیل استفاده کنند.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

منبع: مهر

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.