به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، سردار غلامحسین محمدی اصل فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل ظهر دوشنبه در اجلاسیه بانوان شهید در تالار ولایت اردبیل اظهار کرد: پاسداران و مدافعان حریم ولایت عاشقانه در این مسیر حضور دارند و به رغم رفتار خصمانه دشمن، سعی می‌کنند تا سنگر دفاع از انقلاب و ولایت را مورد صیانت قرار دهند.

وی یاد و خاطره ۲۱ زن شهیده و ۲۰ جانباز بانوی دوران دفاع مقدس را گرامی داشت و تصریح کرد: این زنان همچون حضرت زینب (س) چهره از تزویر یزیدانه برداشته و استکبار جهانی را با ایثار، جهاد و شهادت خود رسوا کردند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل تلاش کمیته‌های ۲۴ گانه کنگره سه هزار و ۴۰۰ شهید استان را در برگزاری چنین آئین‌های بزرگداشت یادآور شد و گفت: حضور زنان در شکل‌گیری انقلاب و دوران دفاع مقدس حضور بی‌بدیلی است که هیچ وقت از اذهان مردم و تاریخ این کشور زدوده نخواهد شد.

محمدی اصل نقش زنان را در عرصه حمایت و پشتیبانی از رزمندگان و تربیت فرزندانی شایسته یادآور شد و افزود: دشمن امروز به دور از هرگونه توپ، تانگ و مسلسل در جنگ نرم سعی می‌کند تا اعتقادات و مبانی ارزشی را مورد هجمه قرار داده و سنگین‌ترین فشار را به نظام خانواده و زن مسلمان بیاورد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: هر چند امروز ایران اسلامی ما در اوج قدرت نظامی و تولید تجهیزات و جنگ‌افزارها قرار دارد اما دشمن در یک جنگ نابرابر ترکیبی و شناختی سعی دارد تا هویت از اصالت ما برباید و به جای آن برخی مظاهر بی‌ارزش و ناشایست را ترویج دهد.

محمدی اصل اضافه کرد: زنان ما امروز با بصیرت در سنگر خانواده در تلاش برای شکستن توطئه‌های دشمن هستند و در این گام شایسته است همچنان با هوشیاری و بصیرت عمل کنیم.

وی بیان کرد: شهدای ما در حقیقت در اوج عزت و عظمت قرار دارند چرا که راه سیدالشهدا (ع) را طی کرده و توانسته‌اند برای این مرز و بوم پیام‌آور عزت و عظمت باشند.

محمدی اصل در ادامه سخنان خود اظهار کرد: راهی که شهدا انتخاب کردند راه عزت، افتخار و سربلندی است و جاماندگان از این مسیر باید حزن و اندوه داشته باشند که نتوانستند همچون شهدا در راه اسلام و اتحاد امت گام بردارند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل پیام اصلی شهدا را پیام دفاع از حریم ولایت و کیان این مرز و بوم اسلامی برشمرد و تصریح کرد: ما باید بیش از هر زمان دیگر در این سنگر آگاهانه و بصیر حضور داشته و عمل کنیم.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.