به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد، پس با ما همراه باشید تا به این سوال پاسخ دهیم.

در روزهای ۱۲ و ۱۳م دی ماه ۱۴۰۱ در شرکت برق منطقه‌ای تهران واقع در سعادت آباد غرفه‌ی اهدای عضو برگزار شد که به دلیل درخواست همکاران شرکت برق تا روز ۱۴م دی ماه نیز تمدید شد.

این غرفه بنا به درخواست شرکت برق و به همت مدیریت فرهنگی و توسعه ارتباطات واحد فراهم آوری اعضا و نسوج پیوندی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با همکاری سفیران اهدای زندگی سرکارخانم‌ها نادیا مجیدی، الهام محمدی و نگین نوروستا برپا شده بود.

برای پیدا کردن پاسخ این پرسش : “در غرفه‌های اهدای عضو چه می‌گذرد؟” بدون اطلاع قبلی گروه خبری مدیریت فرهنگی و توسعه ارتباطات واحد فراهم آوری اعضا و نسوج پیوندی به محل غرفه مراجعه کرد.

آنچه در ابتدا توجه‌مان را جلب کرد جو صمیمی و محبت آمیز غرفه بود، دیدن سفیرانی که بدون چشم‌داشت و اجر مادی در راستای ترویج فرهنگ جان آفرینی تلاش می‌کردند بسیار زیبا بود. جالب توجه است که با وجود مشقت‌های زندگی همچنان سفیران اهدای عضو زمان خویش را در این راه صرف می‌کنند و با انگیزه برای ارتقا فرهنگ جان آفرینی در سطح جامعه می‌کوشند.

شرایط جوی تهران نیز بر همه هویدا است این‌که علی رغم آلودگی شدید هوا، سفیران در مکان حاضر شده بودند بسیار جای تحسین داشت و از آن زیباتر این بود که چنین شرایطی با استقبال خوب پرسنل شرکت مواجهه شده بودند که منجر به تمدید زمان غرفه شده بود. در روز آخر غرفه نیز همچنان استقبال خوب پرسنل شرکت را مشاهده کردیم.

جای فخر و مباهات است که ایران چنین مردمان مهربان و ایثارگری دارد و شرکت‌هایی مثل شرکت برق منطقه‌ای تهران در این مرزبوم وجود دارد که در چنین شرایطی نیز در راستای اعتلای فرهنگ می‌کوشند.

از دیگر نکات جالب توجه این بود که در این غرفه تمامی ابهامات افراد حاضر در زمینه‌ی اهدای عضو رفع می‌شد؛ سفیران اهدای عضو با آگاهی کامل در مکان حضور داشتند و مشتاقانه و با صبر و حوصله‌ی فراوان به سوالات مراجعه کنندگان پاسخ می‌دادند. از طرفی بروشورهایی که آماده شده بود بسیار راه گشا بودند و اطلاعات مفیدی به علاقه مندان ارائه می‌کردند.

یک نکته‌ی حائز اهمیت دیگر نیز توزیع کارت ویزیت و ثبت پیگیری کارت‌های ثبت‌نامی بود؛ کارت ویزیت‌ها شامل اطلاعات ارتباطی با سازمان اهدای عضو و بخش فناوری اطلاعات این سازمان بود. از مزایای کارت ویزیت می‌توان به این نکته اشاره کرد که با در دست داشتن این اطلاعات برای هر فردی در هرجای ایران امکان ارتباط با سازمان اهدای عضو مهیا است، بی‌شک زحمات افراد شاغل در بخش فناوری اطلاعات نیز در مهیا شدن این فرصت بسیار تاثیر گزار است.

ثبت پیگیری نیز بدین صورت انجام می‌گرفت که مراجعه کنندگان در صورت بروز مشکل به سفیران حاضر رجوع می‌کردند و مشکلات از طریق سفیران به بخش فناوری اطلاعات رجوع داده می‌شود تا در اسرع وقت رفع شوند.

و در پایان به گفته‌ی حضار اینکه امکان ثبت‌نام حضوری کارت اهدای عضو فراهم شده بود بسیار خوب بود؛ علاوه بر علاقه‌مندان برای کسانی نیز که شاید به‌علت مشغله‌ی زیاد یا عدم اطلاعات کافی به تنهایی نمی‌توانستند در سایت اهدای عضو ثبت نام کنند، امکان آشنایی و عضویت در خانواده‌ی بزرگ اهدای عضو ایران فراهم شده بود.

 

تهیه و تنظیم خبر: مهسا ترابی سرگروه خبر شورای فرهنگی واحد فراهم آوری اعضا و نسوج پیوندی بیمارستان دکتر مسیح دانشوری

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.