به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، لیلا بردبار، دبیر علمی کنگره بانوان تاثیرگذار در اردبیل اظهار کرد: مهلت ثبت نام در دومین کنگره بانوان تاثیرگذار تا ۸ دی‌ماه تمدید شد.

وی افزود: مدیران کارگروه‌های ۸ گانه استان به دبیرخانه ملی معرفی شده‌اند و تاکنون مدیران شش کارگروه تایید شده و ۲ کارگروه بعدی در دست بررسی است.

دبیر علمی کنگره بانوان تاثیرگذار اردبیل بیان کرد: مدیران کارگروه‌ها پس از تایید دبیرخانه کشوری باید نسبت به تشکیل شبکه خود با سه کمیته شناسایی، تطبیق و داوری اقدام کنند.

بردبار بیان کرد: تاکنون بیش از ۴۰۰ نفر از بانوان استان اردبیل در این کنگره ثبت نام خود را نهایی کرده‌اند که از تمامی بانوان فعال دعوت می‌کنیم در مهلت تمدید شده به تارنمای banooiran.ir مراجعه کرده و نسبت به ثبت نام و یا تکمیل ثبت نام خود اقدام کنند.

گفتنی است که کنگره بانوان تاثیرگذار در ۱۳ دی ماه سال‌جاری و در ۸ بخش سیاست‌گذاری و حکمرانی، علمی و پژوهشی و فناوری، فعالیت‌های اجتماعی، اقتصاد و کارآفرینی، تعلیم و تربیت، فرهنگ و هنر، ورزش و گفتمان‌سازی رسانه برگزار می‌شود.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

منبع: فارس

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.