به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، حجت‌الاسلام سیدحسین علوی پیش از ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: صلح و سازش میان خانواده بیله‌سواری بعد از گذشت نزدیک به سه دهه اختلاف و درگیری برقرار شد.

وی افزود: پرونده‌ای با قدمت ۲۵ ساله با موضوع اختلاف وراث بر سر زمین‌های زراعی و مسکونی در شهرستان بیله سوار که باعث تشکیل پرونده‌های متعدد حقوقی گشته بود و در طول این سال‌ها بزرگان و ریش سفیدان زیادی برای رفع خصومت و ایجاد صلح و سازش بین اعضای این خانواده واسطه شده بودند اما نتیجه‌ای حاصل نشده بود.

رئیس توسعه حل اختلاف استان اردبیل ادامه داد: با صلاحدید رئیس دادگستری شهرستان بیله‌سوار و به منظور جلوگیری از گسترش اختلافات مطروحه و ایجاد صلح و سازش پرونده مذکور به شعبه سوم شورای حل اختلاف آن حوزه ارجاع شد.

حجت‌الاسلام علوی بیان کرد: در طول این مدت اعضای شعبه سوم شورای حل اختلاف شهرستان بیله سوار با تلاش و توکل به خداوند متعال و برگزاری چندین جلسه و حتی حضور در منزل طرفین، خوشبختانه موفق شدند میان اعضای این خانواده صلح و سازش برقرار کنند.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه این پرونده نیز همانند پرونده‌های دیگر با موفقیت ختم به خیر و بایگانی شد.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.