به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، مریم حامدی مسؤول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: همچنان که مردم آگاه، هوشیار و با بصیرت با حضور پرشور خود در روز ۲۲ بهمن و در راهپیمایی دشمن شکن بار دیگر دست رد به سینه دشمنان زدند قطعاً با حضور حماسی پای صندوق‌های رأی نیز دشمن را ناامید می‌کند

حامدی افزود: مردم ایران اسلامی و جوانان این مرز بوم در صحنه‌های مختلف و در شرایط مختلف، همواره پشتیبان ولایت فقیه بودند که نمونه بارز آن پیروزی انقلاب اسلامی، جنگ هشت ساله دفاع مقدس و در صحنه‌های علمی و فرهنگی و در کنار دیگر نسل‌ها با اتحاد و همبستگی خود با روحیه انقلابی و ایثار و از خود گذشتگی خود به دفاع از ارزشهای نظام جمهوری اسلام شهدا و امام شهدا برخاستند.

وی در بخشی از سخنان خود اظهار کرد: آنچه که امروز در نظام اسلامی ما مایه مباهات است حضور جوانان ما در عرصه‌های مختلف است این در صورتی است که دشمن با تبلیغ شبانه روزی خود می‌خواهد نسل جوان را نسبت به انقلاب و دستاورهای آنکه انتخابات نمونه‌ای از این دست آورد است بدبین و ناامید کند.

حامدی با بیان اینکه در مجموع آنچه که باعث رشد و پیشرفت کشور شده بیان کرد: حضور به موقع در صحنه و تبعیت از ولایت فقیه و اقتدار و عظمت کشورمان در مجامع جهانی برای ما مهم است وظیفه همه این است در انتخابات شرکت کند و دیگران را هم به حضور در پای صندوق‌های رأی تشویق کنند.

مسؤول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل خاطر نشان کرد: امروز دشمنان ما با هر وسیله‌ای که به دست‌شان برسد سنگ اندازی می‌کنند و یکی از این اقدامات سیاه‌نمایی است به تعبیری تلاش می‌کنند دستاوردهای خوب کشور را نادیده بگیرند و ناچیز جلوه دهند و از سویی دیگر مشکلات را بزرگنمایی کنند.

حامدی با بیان اینکه دشمن به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی است گفت: دشمنان خیرخواه ملت ما نیستند و تمام تلاششان بر این است که حضور در پای صندوق‌های رأی کمرنگ نشان دهند به عبارتی دشمن نه به صندوق رأی و تحریم انتخابات را تبلیغ می‌کند.

مسؤول بسیج جامعه زنان استان یادآور شد: ملت شریف ایران و نسل جوان ما بار دیگر با حضور حداکثری خود روز ۱۱ اسفند در پای صندوق‌های رأی بدخواهان این انقلاب را ناامید خواهند کرد.

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.