به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، شیخ عبدالرحمن السدیس، متولی حرمین شریفین با اعلام این خبر تصریح کرد: این محافل زیر نظر اداره امور زنان فعالیت کرده و آموزش‌هایی در زمینه تلاوت و حفظ قرآن کریم ارائه خواهد داد.آغاز فعالیت محافل قرآنی بانوان در مسجدالنبی (ص)

وی همچنین با تأکید بر آثار دنیوی و اخروی آموزش حفظ و قرائت قرآن، از تلاش‌های اداره امور قرآنی بانوان در این زمینه قدردانی کرد.

براساس این گزارش، اهمیت این محافل ناشی از تأثیر برجسته آن در زمینه آموزش قرائت و حفظ قرآن کریم و آثار نیک دنیوی و اخروی آن است.

در خبری که در پایگاه اطلاع‌رسانی تولیت حرمین شریفین منتشرشده، آمده است: تولیت حرمین شریفین می‌کوشد تا با راه‌ اندازی محافل قرآنی، امکان آموزش قرآن کریم برای همه علاقه‌ مندان را فراهم کنند.

محافل آموزش قرائت و حفظ قرآن نیز پیش از این به صورت الکترونیک راه‌اندازی شده بود و تمامی افراد داخل و خارج از شهر مدینه می‌ توانند با عضویت در این محافل از مزایای آن بهره‌مند شوند.

در این راستا محافل قرآنی بانوان در مسجدالنبی نیز برای بهره‌مندی بانوان علاقه‌مند به حفظ و تلاوت قرآن راه‌اندازی شده است.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.