به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، جلال آفاقی بعد از ظهر یکشنبه در دیدار با مدیرکل و شورای معاونین آموزش و پرورش استان اردبیل با بیان اینکه در موضوع عفاف و حجاب تذکر لسانی به عنوان یک وظیفه همگانی در جامعه قلمداد می‌شود، اظهار کرد: آموزش و پرورش استان اردبیل باید با برنامه‌های فرهنگی و پرورشی زمینه آشنایی دانش آموزان با حقیقت و فلسفه حجاب را فراهم کند.

وی با بیان اینکه برخورد سلبی با ناهنجاری‌ها به اندازه اقدامات فرهنگی مؤثر نیست، افزود: دستگاه قضائی استان از تمام ظرفیت‌های فرهنگی و مشاوره‌ای خود در زمینه پیشگیری از ترک تحصیل دانش آموزان و گسترش پوشش تحصیلی استفاده خواهد کرد.

دادستان عمومی و انقلاب استان اردبیل با اشاره به فرارسیدن ماه محرم و ضرورت حفظ حرمت این ماه ادامه داد: اکثر فریب خوردگان در بحث بدحجابی با تذکر لسانی امکان اصلاح رفتار دارند و حساب چند درصد ناچیز باقی مانده به عنوان معاند و عنصر سازمان یافته جدا است.

آفاقی خاطرنشان کرد: در فرهنگ و عفاف و حجاب همکاری حداکثری تمام مسئولان نیاز است تا بتوانیم معضل بزرگ را در جامعه حل کنیم و در زمینه‌های ایجابی کم کار کردیم.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

منبع: مهر

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.