به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، به نقل از سبلان ما ،حجت الله عبدالملکی  اظهار وزیر کار و تعاون در سفر به اردبیل گفت: امروز به همراه اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس در خدمت شورای اداری اردبیل بودیم و طرح های مناسبی برای اشتغال آفرینی و تکمیل پروژه های ناتمام مصوب کردیم که یکی از این موارد در صورت واگذاری زمین، احداث ۱۰۰۰ واحد مسکونی کارگری در این استان است.

وی افزود: ۲۰۰ بسته جهیزیه برای زوج های مددجوی استان در نظر گرفته‌ایم و پرداخت مستمری ۱۷۰۰ نفر از مددجویان بهزیستی که در صف انتظار بودند محقق می شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در رابطه با پرداخت یارانه دهک ها پایین گفت: کسانی که یارانه به آنها واریز نشده بود دو گروه بودند یک عده افرادی بودند که یارانه نمی گرفتند و وب سایتی برای آنها در نظر گرفته است و افرادی نیز یارانه دریافت می کردند و این افراد به دهک دهم شناخته شده‌اند که با دستور رئیس جمهور یارانه این افراد واریز و در سامانه بازنگری در صورت صحت سنجی می تواند از این مبلغ استفاده کنند.

وی تصریح: در رابطه با بیمه کارگران ساختمانی تاکنون کمیسیون اجتماعی در بسیاری از موارد کمک حال ما بوده اما در صورتی که مصوبات مربوطه در صحن مجلس مورد تصویب قرار گیرد به سرعت ۴۰۰ هزار نفر از این عزیزان را زیر چتر بیمه خواهیم برد ؛ اما در سایر مشاغل باید طلبی که از سوی سازمان هدفمندی یارانه داریم  محقق شود.

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.