به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده شامگاه جمعه در آئین اختتامیه نمایشگاه مهروماه با محوریت حجاب و عفات در نمایشگاه بین‌المللی اردبیل اظهار کرد: برپایی نمایشگاه‌های فرهنگی اقدام مؤثری در نهادینه کردن ارزش‌های دینی در بین اقشار مختلف جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان است.

وی حجاب و عفاف را کنشگری زن مسلمان در نبرد تمدنی دانست و خاطرنشان کرد: چادر در فرامین الهی و کتاب مقدس قرآن با تعبیر جلباب به معنی پوشش سرتاسری و به عنوان حجاب برتر معرفی شده اما زن مسلمان علاوه بر چادر می‌تواند با پوشش مناسب و حفظ شئونات اسلامی در اجتماع حضور یابد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل بیام کرد: زن عفیف نماد بزرگترین کنشگری زن مسلمان در جامعه است و این مهم‌ترین مقابله با توطئه فرهنگی دشمن است که می‌تواند تمام نقشه‌های پوچ غرب علیه زنان را نقش بر آب کند.

جعفرزاده با اشاره به نقش هنر و رسانه در فرهنگسازی حجاب و عفاف در جامعه افزود: بزرگترین اثرگذاری فرهنگی با برپایی نمایشگاه و فعالیت در عرصه هنر و رسانه باید صورت گیرد.

وی گفت: در فعالیت‌های فرهنگی علاوه بر اقشار مذهبی باید تمام دغدغه مندان و فعالان عرصه فرهنگی و تبلیغی وارد میدان شده و به ارائه طرح‌ها و ایده‌های نوین در توسعه و ارتقای فرهنگ عمومی جامعه بپردازند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با تاکید بر بیداری جبهه فرهنگی در مقابل توطئه فرهنگی دشمن اظهار کرد: دشمن هرگز نخوابیده و در پس فتنه خاموش حتماً برنامه دیگری برای زنان و دختران جامعه تدارک دیده و ما همواره باید فعالانه و با بصیرت و هوشیاری هرچه تمام تر در میدان حاضر باشیم.

در این مراسم با اهدای تندیس، لوح سپاس و هدایی از بانوان فعال کارآفرین، غرفه‌های برتر حجاب و عفاف و تولیدکنندگان برتر چادر و البسه حجاب تجلیل شد.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.