به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، انسیه خزعلی در همایش زیست عفیفانه رویداد ملی گوهرشاد که همزمان در مناطق آزاد سراسر کشور برگزار می‌شود در سالن همایش های منطقه آزاد انزلی اظهار داشت: مساله حجاب و عفاف یکی از مسائلی است که در جنگ بزرگ شناختی و برنامه ریزی و سرمایه گذاری وسیع دشمن قرار گرفته است. این به معنای تهی کردن و تغییر دادن هویت دینی و ملی یک ملت برای تسخیر آن سرزمین بدون شلیک حتی یک گلوله است.

وی ادامه داد: حرکتی که دنیای غرب بعد از جنگ جهانی دوم شروع کرده و اطلاعاتی که از کشورهای غربی به دست ما میرسد نشان از تصویب بودجه های کلان در این زمینه است.

خزعلی با بیان اینکه این جنگ جدیدی نیست که به عنوان حربه پنجم از آن یاد می‌شود تاکید کرد: خداوند نیز می‌خواهد از جنگ شناختی علیه دشمن استفاده کنیم اما متاسفانه ما عمدتا در موضع پدافندی قرار داریم در صورتی که خداوند می‌خواهد ما در مرحله آفندی باشیم. این وظیفه ماست که جلودار این ج. نگ باشیم و از این توان و هنر استفاده کنیم.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری، اظهار داشت: ما به درستی از  فیلم، کلیپ و تصاویر زیبا برای نشان دادن فرهنگ و ارزشهای خود استفاده نکردیم ولی دشمن از این حربه به خوبی استفاده کرد لذا وظیفه داریم در خط مقدم این جنگ حرکت کنیم.

معاون رئیس جمهور ادامه داد: دشمن توانسته در این جنگ پیشروی کند که از جمله آنها مساله حجاب و عفاف است که تلاش کرده با کوچک نشان دادن و تحقیر حجاب ، جایگزین کردن ضد ارزشها ، معرفی زن بعنوان کالا و ابزار بتواند ذوق و شناخت و اعتقادات ما را زیر سوال ببرد.

وی خاطرنشان کرد: ما نیاز داریم که با رصد و تحلیل شناختی و برنامه ریزی در این جهت عملیات شناختی دشمن را خنثی کنیم و انفعالی حرکت نکنیم بلکه جلودار و پیشران باشیم.

خزعلی با اشاره به تاکید رهبری بر روایتگری با تکیه بر آفندی و جهاد تبیین با رویکرد پدافندی گفت: ما وظیفه داریم در بخش حجاب بهره گیری لازم از هنر را داشته باشیم. ما به دنبال روابط پاکی هستیم که در مرحله اول به نفع بانوان سپس خانواده و پایداری و صمیمیت و مودت خانوده است این همان چیزی است که دشمن می خواهد از ما بگیرد و اکتفا به یک قدم و دو قدم نمی کند.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.