به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، سید حامد عاملی پیش از ظهر یکشنبه در همایش طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی، جهادگران فاطمی که با حضور جانشین فرمانده کل سپاه و رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در حسینیه ثارالله اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: سپاه در جبهه‌های جنگ پیروز اصلی و در عرصه‌های کارآفرینی، اقتصادی، عمرانی و سازندگی پیشروتر از هر قشری حرکت کرده است.

وی با بیان اینکه نمونه‌ای از ایثارگری‌ها و جانفشانی‌های سپاه را در ایام کرونا و در حفظ جان و حیات انسان‌ها مشاهده کردیم، گفت: امروز نیز در عرصه‌های عمرانی، سازندگی و ساختن سرپناه برای نیازمندان و روستاییان از هیچ تلاشی دریع نکرده و مأموریت الهی خود را مجاهدانه انجام می‌دهد.

استاندار اردبیل با اشاره به اینکه امروز اتفاقات و رویدادهای بزرگ در کشور در سایه اقدامات بسیج سازندگی است، تصریح کرد: به برکت حضور معنوی شهدا مسیر جدیدی در عرصه‌های سازندگی در کشور ایجاد شده و سپاه با سبک زندگی مجاهدانه هر جا نقطه کوری وجود دارد، در آن وارد شده و سربلند بیرون آمده است.

عاملی با بیان اینکه در استان اردبیل اقدامات عظیمی از سوی نیروهای جهادی بسیج سازندگی در حال انجام است، افزود: اکنون صدها گروه جهادی در اردبیل در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی، عمرانی، خدمات‌رسانی و کمک به محرومان فعال هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: کنگره بزرگ سه هزار و ۴۰۰ شهید استان اردبیل مردادماه در این استان برگزار می‌شود و ما شاهد خیل عظیمی از اقدامات جهادگرانه این نیروها در به سرانجام رساندن این کنگره هستیم.

عاملی شهدا را دکان‌داران و ساربانان نجات انسان‌ها از گمراهی اعلام کرد و ادامه داد: اکنون چراغ هدایت و کشتی نجات در دست بسیجیان و نیروهای جهادگر سپاه است که مجاهدانه راه حق را پیموده و در مسیر شهدا مشکلات کشور را یکی پس از دیگری مرتفع کنند.

وی اقدامات سپاه در رفع عقب‌ماندگی‌ها و گرفتاری‌ها را یادآور شد و اضافه کرد: به همت بسیج سازندگی ۱۱۱ روستا صاحب آب آشامیدنی شده و امروز شاهد افتتاح ۲۲ مسکن محرومان در اردبیل هستیم که همه اینها در سایه مجاهدت این تلاشگران روی داده است.

استاندار اردبیل بیان کرد: هر جا کشور به نقطه حساسی برخورده سپاهیان با جان و دل وارد شدند و امروز نیز در عرصه‌های سازندگی پیشگامی و پیشتازی سپاه واضح و مبرهن است.

در این همایش در کنار افتتاح ۲۲ مسکن محرومان استان، طرح‌های محرومیت‌زدایی در شهرستان نمین افتتاح و در کنار تجلیل از خانواده شهید «جعفر خراسانی»، از گروه‌های جهادگر نمونه بسیج سازندگی استان اردبیل در شهرستان‌ها با اهدای لوح تقدیر و جوایزی تجلیل شد.

همچنین از نشریه ویژه بسیج سازندگی در این همایش رونمایی شد.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.