به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر،در راستای ایجاد بستر حضور خادمین افتخاری در مناطق عملیاتی دفاع مقدس به منظور خدمت به زائرین کوی شهیدان، کمیته مرکزی خادمین راهیان نور استان از علاقمندان حضور در سرزمین دفاع مقدس به ثبت‌ نام سراسری دعوت کرد.

این امر در راستای ایجاد بستر حضور خادمین افتخاری در مناطق عملیاتی دفاع مقدس به منظور اجرای بزرگترین فعالیت فرهنگی و تربیتی کشور و آشنایی با سبک زندگی شهدا و خدمت به زائرین کوی شهیدان ویژه ایام اوج راهیان جنوب کشور صورت میگیرد.

داوطلبین می‌توانند از ۱۰ آذر تا ۱۷ آذر ماه با مراجعه به سامانه مرکزی ثبت نام خادمین شهدا به نشانی (khademin.koolebar.ir) نسبت به تکمیل فرم ثبت نام اقدام کرده و پس از گذراندن مراحل گزینش و مصاحبه، به کسوت خادمی شهدا نائل شوند.

عباسی مسئول کمیته مرکزی خادمین  الشهدای خواهر راهیان نور سپاه حضرت عباس(ع) در خصوص زمان فعالیت خادمین گفت: خادمین عزیز پس از ثبت‌نام و طی مراحل گزینش توسط کمیته‌های استانی به کسوت خادمی شهدا نائل شده و در مناطق عملیاتی جنوب بکارگیری خواهند شد.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.