به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، بعثه مقام معظم رهبری و خادمان ضیوف الرحمان با انتشار بیانیه‌ای با تبریک موفقیت‌های رزمندگان مظلوم فلسطینی، جنایات صهیونیست‌ها و مدعیان دروغگوی حقوق بشر و حامیان آنان را محکوم کردند.

متن پیام به این شرح است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِیمِ
إِنَّ اللَّهَ یُدَافِعُ عَنِ الَّذِینَ آمَنُوٓا ۗ إِنَّ اللَّهَ لَا یُحِبُّ کُلَّ خَوَّانٍ کَفُورٍ
مسلماً خدا از مؤمنان دفاع می‌کند، قطعاً خدا هیچ خیانت کار ناسپاسی را دوست ندارد. (سوره حج ۳۸)
این روز‌ها همه آزادمردان و وجدان‌های بیدار بر ستم ناجوانمردانه که بر مردم مظلوم و محروم شده فلسطین توسط استکبار وارد می‌شود در بهت و حیرتند و می‌پرسند گناه این صد‌ها نفر شهید این ایام و ده‌ها هزار نفر زن و کودکی بی گناهی که طی این دهه‌ها توسط رژیم کودک کش صهیونیستی شهید می‌شوند، چیست؟!
غرور و جهل بر این جانیان حاکم شده و با تمام تلاش مستکبرین بر پشتیبانی همه جانبه از این رژیم و سرپوش گذاشتن روی جنایتشان ذره‌ای محبوبیت برای این ستمگران ایجادنمی کند.
رژیمی که به زور سر نیزه صاحبان سرزمین و خانه، خانه را ویران و صاحب خانه را می‌کشند هیچگاه آرامش نخواهند یافت و بدانند که خداوند به دفاع بندگان مظلومش خواهد شتافت و ستمکران را هلاک خواهد کرد و آن روز دور نیست؛ که أُذِنَ لِلَّذِینَ یُقَاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا ۚ وَإِنَّ اللَّهَ عَلَیٰ نَصْرِهِمْ لَقَدِیرٌ (سوره حج ۳۹)
بعثه مقام معظم رهبری و مجموعه خادمین ضیوف الرحمان با سپاس الهی نسبت به موفقیت‌های رزمندگان مظلوم فلسطینی، جنایات بی شرمانه صهیونیست‌ها و مدعیان دروغگوی حقوق بشر و حامیان آنان را محکوم می‌کنیم.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.