به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، کلام‌الله صفری مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل صبح امروز در جلسه هماهنگی بازدید از مدارس با بیان اینکه مدارس استان برای ارائه آموزش حضوری آمادگی کافی دارند، اظهار کرد: با رصد و نظارت دقیق نقاط قوت و ضعف در مسائل بهداشتی مدارس احصا و مشکلات احتمالی مرتفع می‌شود.

وی به ارسال شیوه‌نامه‌های بهداشتی برای شروع آموزش حضوری در مدارس اشاره کرد و افزود: تهویه مناسب هوا، استفاده از ماسک و مایع ضدعفونی در مدارس اجباری و الزامی است.

صفری ادامه داد: مدیران مدارس در تامین اقلام بهداشتی از جمله ماسک و مایع ضدعفونی کننده، اهتمام ویژه ای داشته باشند تا مشکلی متوجه دانش‌آموزان نباشد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل به اعضای اکیپ‌های نظارتی استان توصیه کرد تا جوی آرام و عاطفی در مدارس ایجاد کنند تا دغدغه‌های والدین در خصوص حضور فرزندان در مدارس کاهش یابد.

بر اساس آخرین مصوبه ستاد ملی کرونا، آموزش در سطح مدارس بعد از تعطیلات نوروز یعنی از روز ۱۴ فروردین‌ماه به صورت حضوری خواهد بود و دانش‌آموزان ملزم به شرکت در کلاس درس با رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستند.

 

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.